2014-07-28

Rotting flesh and bits...

This sunday I donated 5 friggolit-boards and also 8 masonite-boards
to my friend Jodi. I was in shortage of space and I didn´t want
to throw them away and nothing is better to make a gaming-friend
happy. After carrying the boards to Jodis apartment we talked
about new projects and out of the blue I was given some 40k-bits
and also the very nice paint: Rotting flesh! Very, very nice gift
from Jodi and it will come handy when I will paint my zombies.
The bits were many and I will first use the knifes to my pirates and
also my apocalyptic figures. Very nice indeed and thankyou. :)

I söndags skänkte jag 5 friggolit-skivor och 8 masonit-skivor
till min vän Jodi. Jag hade platsbrist och inget är mer till-
fredställande än att glädja en spel-vän. Efter att ha hjälpt
Jodi att bära hem hans skivor till hans lägenhet så pratade
vi om nya kommande projekt och vips blev jag ägare till
40k-bits och den mycket användbara färgen: Rotting flesh!
En riktigt trevlig present som kommer att komma till an-
vändning när jag ska måla mina zombies. Bitsen var många
och jag kommer troligen att först använda mig av knivarna
till mina pirater men även till mina apokalyptiska-figurer.
Mycket trevlig och tack så mycket. :)




2 kommentarer: